Nominace na Grand prix Cenu Ď - Národní divadlo

05.06.2013 23:21

Jen těžko lze popsat pocity, kdy víte, že si někdo natolik váží vaší práce a vaší pomoci pro něj, že vás to postaví do situace, kdy víte, že budete se svým týmem a dalšími 13 nominovanými z celé země stát na pódiu Národního divadla v Praze. No - stát - normálně stát bude z našeho týmu vlastně jen jeden, protože ostatní budou sedět na svých vozíčcích nebo opření o své francouzské hole a na vlastním příkladu budou ukazovat světu, že ani úraz, ani nemoc, ani vozík neznamenají konečnou - to těm, co mají, bohužel stejný osud. A že není až taková věda dát uplatnění někomu, kdo nechodí, nevidí, neslyší. Chce to jen nápad a snad kousek srdce - to těm zdravým co mají možnosti. Všem 27 DD a ÚSP z těch 53, kam šla naše pomoc v roce 2012 děkujeme, že našli chuť takovýmto způsobem poděkovat a toho 20. června nás, jako vozíčkáře, na to pódium Národního divadla v Praze postavit. Tento jejich způsob poděkování ovšem patří i všem našim partnerům a přátelům, kteří budou v tom okamžiku v duších a srdcí s námi, bez nich by to nešlo. Pavel Bek, náíš ZP manažer, řekl větu:"Když jsem ještě žil v ÚSP v Hořicích, ani ve snu mě nenapadlo, že se někdy podívám do ND byť jako divák, natož že budu stát na jeho pódiu a od první řady v přízemí až po poslední balkón tam nahoře mi bude ve stoje tleskat za to, co jsem udělal pro druhé a jak sem i já, po dětské mozkové obrně, pro ty druhé užitečný".

Zpět